Det är väl ingen ko på isen?

Äter stark nudelsoppa med biff/chilismak så det ryker ur öronen på mig, smaken av cilantro gör mig dessutom galet sugen på guacamole från Chipotle...
Satt med Marty och Aleks och pluggade på högskolebiblioteket innan idag, var givande i unegfär tio minuter sen började jag och Marty öppna våra blödande hjärtan för varandra, diskuterade känslor och ögonkast, varför killar gör som de gör ibland och allmänt bröt upp substanser i tiotusen beståndsdelar som analyserades in i minsta detalj i äkta Mia&Klara-stil. Inte sett serien? Skäms och ta er en titt!!!


Sladdade runt på Halmstads gator igår med. Hösten är verkligen här nu, det lät regnet oss veta igår, även om vårvädret därute försöker lura i oss annorlunda. Men än har jag inte kört på nåt mufflonfår så jag tror jag fortsätter gasa på i kurvorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0