Idag fokuserar jag på lyckan

Igår var mami och jag en sväng i Helsingborg för lite storstadsshopping och Ikea. I Hbg stad körde vi i ärlighetens namn mest runt och letade parkering samt glassade på bussgatorna - oh yes!! Nu förstår jag lite bättre hur stackarna på Brogatan känner sig när folk pekar, skrattar och ilsket plingar från sina rostiga cyklar.
Ett mellanstopp på Väla hanns också med där jag inhandlade en klänning på rea från Kappahl. Väldigt hippie och väldigt väldigt söt! Mättade magarna med innan vi rörde oss vidare mot Ikea! Där snurrade vi runt och jag kom upp med ett par tre stycken olika stilar jag vill ha i mitt rum - tyvärr skulle det i ärlighetens namn se ut som om Pippi Långstrump fått fria händer som inredningsarkitekt om jag lät kombinera dessa stilar - på ett dåligt sätt!! Så gårdagen fick mest gå i inspirationens tecken. Målet är nu att först hitta tapeter - sedan bestämma mig för möblemang! Sweet deal!
Och idag har jag en date med 53an. Ska bli spännande. Är inte riktigt säker på vad som stod på schemat, han lät lite hemlighetsfull. Förväntningarna är på topp ialla fall! Så idag fokuserar jag på lyckan och allt jag har att vara tacksam för!!

♥ Företagsekonomiläxan är gjort!
♥ Chris kan säkert hjälpa mig med matteläxan imorrn
♥ Jag har en DATE
♥ Jag har en date med en kille jag har saker gemensamt med!
♥ Jag har en date med en kille som är rolig och äventyrlig!
♥ Jag har en date med en kille som lät mig vinna i fotbollsspel
♥ Jag har ätit rotmos till frukost - jag älskar rotmos!
♥ Jag är frisk och mår bra

 Och som om inte allt ovanstående vore nog för att vara tacksam så
♥ Vaknade jag inatt och trodde det var julafton!!! Vilket kan bero på att lampan i bokhyllan som i stort sett inte lyst sedan jul förra året stod tänd (julassociationer) eller det faktum att jag pumpar mig själv full med julmusik dag som natt. Who knows?

Kommentarer
Postat av: Njorun

Hahah hur kan du gå och längta efter jul redan?!?! :) Bara två månader kvar ;)

2009-10-25 @ 10:11:52
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0