Alex den lille

Idag var söta kusinbarnet Alex' dop. Sötare unge får man leta efter, han log och skrattade i ett, ibland gurglade han till med. God mat och tårta bjöds det på innan hemfärd med and I'm telling you; att köra bil med en tjatig faster och farmor som passagerare kan vara en riktig plåga. Fem minuter till och jag hade gasat upp i 250km/h och kysst till närmsta lyktstolpe!


Nu väntar pluggmarathon med kära Företagsekonomi B, sedan blir det välbehövlig vila inför sista rycket imorrn! På måndag är provet och jag skulle så himla gärna vilja klara det. Till mitt förfogande står den allvetande Elfridas briljanta kunskaper under morgondagens pluggmarathon. Tydligen ska U:s straffis komma över med för att planera en NY-resa till nyår. Jag vet någon som blivit medbjuden och väldigt gärna skulle velat följa med... Attans drattans att jag redan har planerat nyår, igår faktiskt närmare bestämt. Åååh LYCKA hade varit att få svänga till med en Florida-tripp med och hälsa på min Floridafamilj. Vi får väl se hur det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0